mandag 9. mai 2011






Hei! Velkommen til bloggen min.



Jeg er en sygal dame som elsker å sy. Til daglig er jeg grafiker 
og om ettermiddagene og helgene er det symaskinen som er arena.
Etter litt press fra noen gode venninner så har jeg bestemt 
meg for denne bloggen.

Her vil dere finne puter, brødkurver, utepotter for blomster,
fruktkurver etc. med diverse barnesitater.

Barn har den fine egenskapen å sette ord på situasjoner 
og forklare meningen med livet på en veldig genial måte. 
Alt er så enkelt. Derfor har jeg barnesitater på mine 
syprodukter, sitatene får meg alltid i godt humør.

Jeg liker også å sy engler med utgangspunkt i Tilda-engler. 
Her er romantiske engler,hage-engler og romantiske 
fugleskremsler,alle med noen barnesitater. 
Det er så morsomt å se at englene tar form og hver får 
sitt eget uttrykk.De blir noen små personligheter. :)

Ellers så elsker jeg blomster, liker fransk landsstil, 
men ønsker også masse farger i min tilværelse velkommen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar